SOLODOOR potvrzuje kvalitu svých dveří získáním CZECH MADE

Společnost SOLODOOR získala jako prozatím jediná tuzemská firma v oboru právo označovat všechny své produkty známkou kvality CZECH MADE. Toto komplexní ocenění zohledňuje nejen kvalitu výrobků, ale například i působení na životní prostředí, spotřebu energií či péči o zaměstnance.
„SOLODOOR je tradiční česká značka a otázku kvality řešíme skutečně každý den. Proto jsme se rozhodli investovat do důkladné prověrky našich výrobků i výrobních standardů. CZECH MADE představuje oficiální potvrzení, že plníme i ty nejnáročnější parametry,“ uvedl generální ředitel SOLODOOR Martin Dozrál.
Podle něho by měla být cena CZECH MADE i jistou formou vzkazu či apelu zákazníkům, aby pečlivě vážili, jak své peníze při nákupu nových interiérových dveří či zárubní investují. „Jedná se často o nemalé částky a my jsme překvapeni velmi špatnou kvalitou některých importovaných dveří. V poslední době je situace obdobná, jako třeba u potravin. Dostávají se k nám extrémně levné produkty například z Polska nebo Číny, které ovšem nestojí za nic,“ dodal Martin Dozrál.
SOLODOOR získala oprávnění označovat známkou kvality CZECH MADE veškerý svůj sortiment, který v současné době zahrnuje 17 modelových řad interiérových dveří, s desítkami možností volby povrchové úpravy, barevného dekoru nebo prosklení. Drtivá většina dveří je nabízena v otočné i posuvné variantě a s možností přidat i obložkovou zárubeň ve stejném designu. SOLODOOR přitom každoročně uvádí na trh nové modelové varianty sledující nejmodernější světové trendy. Firma se tak v Česku stala například průkopníkem strukturovaných 3D povrchů dveří, pro letošní rok zase připravila řadu POLAR s nyní velmi moderním sněhobílým lakem.
Mimořádný důraz klade SOLODOOR na to, aby maximálně ulehčila výběr dveří zákazníkům. Výsledkem toho jsou internetové aplikace, které dovolují vše zařídit v klidu domova prostřednictvím počítače. Takzvaný konfigurátor dveří umožňuje do nejmenších detailů „vypilovat“ sestavu interiérových dveří – nejen technické parametry, ale i povrchovou úpravu, barevný dekor či typ prosklení. Další aplikace, nazývaná vizualizace dveří v interiérech, pak umožňuje sledovat, jak dveře pasují přímo do interiéru. Naprostou novinkou je varianta, kdy uživatelé mohou do aplikace nahrávat přímo fotografie svého vlastního interiéru a posuzovat jednotlivé varianty přímo „u sebe doma“.
Společnost Solodoor dosáhla v loňském roce obratu 280,482 milionu korun, když prodala 141 tisíc kusů interiérových dveří a 63 tisíc obložkových zárubní. Tržní podíl společnosti činí v tuzemsku zhruba 20 %.
Značka kvality CZECH MADE spotřebiteli poskytuje jednoduchý návod, jak vybrat s minimálním rizikem kvalitní výrobek nebo službu, logo této značky je garancí kvality nakupovaného zboží. Kvalita každého výrobku i služby je vždy podrobena zkoumáním nezávislé akreditované zkušebny. Značka CZECH MADE byla v roce 2002 jako jedna z prvních přijata do vládou ČR garantovaného Programu Česká kvalita. Značka má v České republice již dlouholetou tradici. Od roku 1993 je udělována pro výrobky vyráběné v rámci nejrůznějších odvětví. V roce 1995 rozšířila svou působnost a začala být udělována i za oblast služeb. Jedná se o značku komplexní, kdy na rozdíl od certifikace systémů kvality se zaměřuje i na spokojenost zákazníka.